آژانس بازاريابي اينترنتي بانك مشتري بزرگترين و جامع ترين مركز بازاريابي آنلاين
|
بازاريابي(Marketing) مطالعه و مديريت روابط در تبادلات است. بازاريابي به تلاش براي ارتباط بين ارزش محصول (كالاها يا خدمات) و مشتري گفته ميشود. بازارياب، مشخصات خاص محصول و نحوه فروش آن را مشخص ميكند،تحت تأثير محيط پيرامون محصول،نتايج تحقيقات بازاريابي و تحقيقات بازار،و مشخصات بازار هدف محصول است. بازاريابي موفق مستلزم برخورداري از محصول مناسب در زمان مناسب و مكان مناسب است و اطمينان از اينكه مشتري از وجود محصول مطلع است، از اين رو موجب سفارشهاي آينده ميشود. هدف مديريت بازاريابي مشاركت بازارهاي هدف و ساخت روابط سودرسان با آنها ميباشد. اين كار بستگي به گرايش يا فلسفه بازاريابي هر سازمان دارد. بانك مشتري يكي از جامع ترين و باتجربه ترين بازارياب هاي اينترنتي است كه در زمينه هاي مختلف فعاليت دارد. هدف ما درك خواستههاي مشتريان و تطابق محصولات شركتها ، براي برآورده ساختن آن نيازها و در برگيرنده فرايند سودآوري براي شركت ها است. بازاريابي موفق مستلزم تجربه و شناخت بازار است. بانك مشتري,بازاريابي با سابقه و مطمئن منتظر كسب و كار شما هستيم. مشاوره تلفني حتي خارج از ساعات اداري:
امتیاز:
بازدید: 0
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |